Кошик
279 відгуків
+380 (95) 528-17-90
Інтернет магазин взуття I love my shoes

Повернення і обмін взуття.


Якщо при отриманні посилки виявилося, що замовлений Вами товар не підходить, ви можете повернути або обміняти його, при цьому достаку оплачивет покупець, навіть якщо він відмовився від посилки на пошті.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення, Ви можете повернути замовлені товари та одержати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці і тільки при наявності на ньому всіх цінників, та інших ярликів у невикористаній вигляді.
У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару з урахуванням транспортних витрат сплачених нами на пошті.

Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
-вислана не та модель або розмір що вказаний у замовленні;
-колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість синіх, виявилися білі). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
-надіслано бракована модель.

При оформленні посилки на пошті врахуйте:
-Необхідно упакувати товар у пакет і обмотати скотчем, так як це робили ми. Якщо товар прийшов обмотаний скотчем, штраф 100 грн. за пошкодження упаковки.
-повернення грошей, або обмін на іншу пару провадиться лише після того, як посилка повернута в магазин;
-повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти посилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
-при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.
-Вишліть нам SMS з №ТТН та реквізити карти Приватбанку (номер картки і власник карти (ПІБ)).
Гроші будуть повернуті в строк до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення здійснюється банківським переказом виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner